Blogg-uppehåll!

Hej allihopa!

Nu var det bra länge sen jag kikade in här och skrev av mig, har haft sånt enormt strul med internet och har inte kunnat komma in här igenom mobilen sista tiden :/
Men nuså har jag fått en internet-sticka av en god vän så jag ska försöka vara lite mer tillgänglig ;)

Jag har läst alla era fina, värmande & framförallt stärkande komentarer och återigen blir jag helt rörd!
Uppskattar det enromt mycket :)
Stort tack till alla fina komentarer om mina två älskade hjärtan också, Ceros & Lilleman <3
 
 


Nu har vi hur mycket snö som helst! Båda två älskar att hoppa, busa och rulla i snön, dock nu när det är 10 minus så blir det en kamp för Lilleman som fryser om sina små mini tassar och stannar och visar att han vill komma upp, så han får sitta på armen och värma sig lite medans Ceros hoppar runt, rullar och galopperar som en galen kalv på grönbete ;) haha.. Blir rätt trött i armen efter ett tag även om han är liten men det går bra, båda atvå lär ju få det dom behöver :)
Mammas vackra änglar.. <3



Önskar er alla en trevlig andra advent! :)
Ska bättra mig nu och börja skriva här igen och dela med mig av livet med er!

Varma kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Julia

Woho du är tillbaka! :D

Svar: Hihi :) Jaa, jag ska försöka bättre mig nu :P
fightingangel.blogg.se

2012-12-09 @ 21:36:12
URL: http://juliajanzon.blogg.se
Postat av: Isabel

Hej gumman jag har letat efter din blogg :) Ja hon är nästan här varje dag tidigt på morgonen ovasett dag, blir lite trött. Jo jag vet min hund blir också stressad för hon står ju 10 minuter & plingar & pratar & Emilio blir rädd. Jag har ringt galvegårdaran & vet fler som gjort det, men det verkar inte bli något bättre & dom sa att dom inte kunde göra så mkt. Att man skulle polisanmäla henne, men det känns lite överdrivet..

2012-12-12 @ 17:59:53
URL: http://isabelhernandez.se
Postat av: Cattis

Men vad skönt att du är tillbaka! Underbar bild där hundarna ligger bredvid varann och lille har tassen ovanpå stores!

2012-12-13 @ 15:03:25
Postat av: Pia

Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Välkommen tillbaka fina fina Sanna!=))
KRam Pia (dagisfröken)

2012-12-26 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0