Slö-Söndag

Då var denna vecka slut och tillbringar denna söndags kväll med massa soffmys med tända ljus, en kopp te & två gosiga pojkar på varsinn sida om mig.. Det är kärlek det <3
Har varit lite krasslig i förkylning sista tiden, som såå många andra och immorse brast det ut ordentligt, svullen i halsen, feber och nyser som en dåre, men jag är icke ensam, även lilla Lilleman är förkyld, trots tjocka täcken i kylan så nyser den lilla och snarkar om nätterna. Nu får han även ha en liten halsduk på sig och gissa om man är sjukligt söt..? ;) Finns inte en person som inte stannar och pratar med "bebis-röst" med honom ;)
Men det är ingen fara med honom, han är pigg, glad, äter och dricker, busar och pratar precis som alltid..

Nu sitter jag som sagt här i soffan, peppar mig själv inför imorgon!
Det är en stor dag & jag är nervös & spänd, på ett positivt sätt :) Man längtar & längtar och vips så är dagen där, det går så fort att man inte hinner med :)
Ska snart lägga mig i ett varmt bad, höga volymen och bara njuta av livet!
Mer om det vid ett annat tillfälle.

haha, kika på denna lilla grabb :)
Så charmlig & söt!

Vart är lill-skrutten?


Men, mamma, jag SOVER!


Tittuuuut!
Han är ju bra skojjig denna gobit :) <3


Så.. Vad har ni läsare hittat på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Julia

Både han och Ceros är så fiiina! Avundsjuk, Haha ;D

2012-12-22 @ 10:05:25
URL: http://Jullanjanzon.blogg.se
Postat av: Pia

Ok, vad är det för spännande du skulle hitta på?=)

2012-12-26 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0