BOSTON MED



Sitter och tittar på just det, verkligheten i Boston, där på deras sjukhus.
Hur folk kämpar för sina liv, för att få en vecka till med sin familj.
Läkarna blir personligt involverade, hur ska dom inte kunna bli?
Det syns i deras ögon, hur dom lider och känner av maktlösheten.

Det sker mirakel också, missförstå mig inte, det sker otroliga saker som får ens hjärta att stanna upp,
Finns inte riktigt någon förklaring till varför just denna person klarade av detta och varför den andra inte.


Så idag, då går alla mina tankar ut till Marvin och hans familj,
Vila i frid!

Jag är hemskt känslig när det kommer till barn, förlossningar, familjer som sörjer - säg mig någon som inte är?!
Inget i detta pogram är påhittat, fejkat eller nåt i den stilen, här ser su verkligenhet, hur hemsk den än är, hur vackert det än slutar eller om det bara slutar..Hjärtat ger upp.

Tycker det är ett bra pogram, det visar ALLT.
Och man får följa riktiga personer med otroliga personligheter,
Blir tårögd varje gång,
Jag rekomenderar verkligen alla att se detta,
Även om man är känslig som jag är.

Tur att dessa fina människor finns,
Som ägnar hela sitt liv till att hjälpa andra.
Det är det närmaste en hjälte jag kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0