En liten förhoppning

Jag andas, mitt hjärta slår och jag både ser och hör.
Men känner mig så tom, lite trasig på nåt sätt.

Orkar inte se någon, orkar inte prata.
Ingen behöver ta något personligt, jag orkar bara inte.
Vill bara vara ett tag, samla mina tankar i lugn och ro.



Den personen jag vill prata med, den personen jag vill höra ifrån,
Det är nog den enda som inte hör av sig, typiskt va?
Japp, men så är livet, upp och ner, lycka, sorg, skratt och tårar.
Så jag vill bara samla ihop mig själv ett par dagar innan jag tittar ut igen.

Och nu i veckan som kommer, då kommer även reporten..hm..
Känns inte så lockande just nu men det är ett par dagar dit och jag hinner nog få ihop allt tills dess.
Det är ju viktigt att jag mentalt orkar prata om det igen då också, det ordnar sig!

Tills dess så slår jag av både tankar och känslor ett tag,
Men med en lite förhoppning om att du kanske hör av dig och sätter ett litet leende på mina läppar.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Jenny

WOW fina!!! otroligt vacker bild på dej! <3 puss j.

2012-10-03 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0