Fredag

Hej på er allihopa!
Bloggar från mobilen som hastigast,
Har inte bloggar på ett par dagar då jag har och har haft hemska magkramper till och från :-/ - Inte trevligt!

Reportern var här i tisdags och det gick kanonbra, riktigt härlig tjej det där, så jordnära och mjuk på nåt sätt!
Var rätt stressad i början men det gav med sig, får hoppas det blir bra i slutändan, går omkring och funderar på vad jag faktiskt kan ha glömt bort..
Kommer jag på det så hör jag bara av mig, likaså Lina.

Det får sätta punkt för detta inlägg.

Vi hörs :-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Zanna.
Efter att ha läst om dig och din uppväxt i tidningen Allas så kände jag att jag ville höra av mig, jag har lite frågor till dig ang vad du anser borde finnas i ett jourhem/fosterhem.
Har länge funderat på att anmäla oss som ett sådant, men vet inte om vi hade passat.

Hör gärna av dig på mejl :-)

Kramar Lotta.

2012-10-09 @ 11:16:24
URL: http://Lottans.blogg.se
Postat av: Elenor

Hej
Efter att jag läste reportaget i Allas så är jag tvungen att säga att du är en stark tjej som tyvärr fått uppleva alldeles för mycket....hoppas livet och solen fortätter att lysa på dig!
E

2012-10-11 @ 10:17:14
Postat av: Johanna

Hej!
wow, läste artikeln och såg att din blogg fanns med där.
väldigt bra var den! starkt gjort av dig att ställa upp på att bli intervjuad!, och bra för andra människor i liknande situationer att se att se att det finns ljus i framtiden. blev alldeles tårögd. beundransvärt att du står där du står idag, du verkar vara en väldigt stark människa.
kram

2012-10-12 @ 15:24:49
URL: http://jjoojjee.blogg.se
Postat av: Desiree

Hej Zanna, Jag läste jämt i allas och fastande vid din historia, Jag började nästa gråta, Men jag tycker LilleMan är en gör söt liten hund och din andra hund. Ha en bra dag :)

2012-10-17 @ 11:40:51
URL: http://www.mylifeasdeiree.devote.se
Postat av: Monica

Hej !Har läst om dej i Allas och blev helt tagen av allt du berätta är själv fosterförälder till en kille som kom till oss när han var 5 år och i dag är han 41 år och esdan har vi en tjej som kom till oss är hon var 2 år och idag är 36 år och dom har det bra och vi trivs tillsammans men det har varit tufft både för mej och dom genom livet ....Men du är en fighter och det gillar jag Kram från Monica

2012-10-24 @ 18:13:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119
Postat av: Julia

Hejhej!
Läste i min farmors Allas tidning om ditt liv och jag måste bara säga att så stark som du psykiskt är är det inte många som e! Förresten så ääälskar jag din blogg :O <333 har läst typ 4 inlägg men e redan helt såld, Ny trogen läsare och kommenterare lan du tro :D !!
Hälsningar från en 12-årig tjej i skåne :)

2012-11-02 @ 05:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0