Haha..

Tycker det är kul att det är "någon" här i Gävle som sitter och går in på min blogg sisådär 20 ggr per DAG! Omg.. Måste vara duktigt nyfiken ;)
Det är väl ett av det positiva när man ser unika besökare och sidovisnigar ;)

Jaja, härligt att nån lägger sån tid, sån energi på min blogg, jag lägger inte så mkt tid å minn dator ens :D

Men Men, jag skulle egentligen inte skriva nånting speciellt.
Kom nyss in med hundarna och dottern efter en promenad i solen på typ en timme, går inte att vara ute längre i denna hetta med Ceros stackarn! Men han har jagat pinnar och hoppat runt med mig och Lilleman. Hålla alla tummar, tår och tassar att han inte blir dålig nu igen.. Håller stenkoll på min "gammel-gubbe!

Ha en fin fredag!
Nu ska jag dammsuga och plocka lite innan gofian vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0