Sjuk

Fan, har mått och mår så jäkla skumt sista veckan, sjukt frusterande!
Är pigg i skallen men min kropp strejkar helt och hållet, konstant trött, helt matt.
Mår bara illa och skit, tror jag är på g att bli sjuk asså.

Men som morsa och hundägare finns det inget som heter "ligga sjuk".
Jajjamensan, det är bara bita ihop!
Älsklingen kommer förmoligen hem nästa helg iaf,
Hade ju varit skönt att ha pappsen hemma nu.. Men det är vad det är.
Men snart så :) ♥

Nu vaknade Kimberly till här, hon brukar egentligen sova denna tid men inte idag ;)
Funderar om vi ska till Maxi en sväng, behöver köpa nåt att käka som jag vill ha, inte lätt att trycka i sig käk när man mår illa i denna värme..Inget jag har hemma passar mig tydligen idag :P haha...
Men då är vi nog dock lata och tar bussen upp, vi brukar gå i vanliga fall men idag orkar jag fan inte, lär spara energin till hundarnas promenader..

Hoppas ni andra har det fint i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0