Tummen upp, Kriminalvården!

Ibland så kan dom fan vara mänskliga :)
Igår när jag pratade med bejb ( Kimberlys pappa då alltså) så hade han tappat tålamodet lite och rytit i ang permissarna, vilket jag förstår då Kimberly växer jättefort och han givetvis önskar att han kunde vara hemma på heltid med oss..
Visst ska man vara tacksam över att han ens får komma hem emellanåt men ja..
Hur som haver så ringdes ett samtal till KV som i sin tur sa att dom inte ser några hinnder till att han inte ska få komma hem upp till 3 ggr i månaden!
- HAJJA den lyckan! ;D
Och det är ju av respekt till Kimmie och även Richard, så dom inte missar allt för mkt av varandra det här första året då sitter av sinn tid och inte kan vara med hela tiden.
Så, Tummen upp till Kriminalvården/Frivården.
 


Det var det jag hade på hjärtat just nu :)
Ska göra oss klara att knalla ner till vårdcentralen snart, åter igen ska dom ta mitt blodtryck som var varit skyhögt och inte alls vill gå ner utan går istället upp. Suck. Får se hur det är idag, i Tisdags var det högre igen.
Aja, det blir nog bra :)

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0