Andra bloggar

Kom med tips på BRA bloggar att läsa :)
Jag är minst sagt helkass på att ens kolla in på andras bloggar, haha, finns väldigt få som väcker mitt intresse så pass att det är värd min tid :P
Men nån av er läsare kanske har nån bra att tipsa om?

För tillfället läser jag inte en enda blogg, tråkig jag är va?
Förr hade jag ett par som låg som favoriter men dom flest har ju precis som jag slutat blogga så det är lite trist.
Men jag kanske kan ge en ny blogg en chans :)

Jäklar va statestiken drog i taket idag här inne, va kuuul! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Va kul att se dig och din lilla prinsessa, även om jag ser på instagram ibland. Hon är fantastiskt söt :) Och dig kan man inte se som något annat än den perfekta mamman! Kul att du bloggar igen :)
Jo givetvis måste jag tipsa dig om en blogg. En något annorlunda blogg. Det är pappa som skriver den som om han var Zantos. Jag skrattar så jag får kramp i magen nästan varje gång! Kika: http://lazantos.wordpress.com (kanske inte är inspiration, men du får dig förhoppningsvis ett gott skratt)

2013-07-29 @ 11:13:25
URL: http://arhamn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0