Jajjamensan!

Fuck av med erat prat, jag kan göra som jag vill,
Det är ni som backar undan och jag som står still.
Avundsjuka folk som inte vet vad ni ska göra,
Lämna mig ifred och försök inte störa.
Jag vet vem du är och du borde sluta nu direkt,
Annars ångar du dig sen, när ditt pannben är spräckt!

Underskattade talagner som sitter in i check,
Tänk att leva erat liv, det kan fan inte vara lätt.
Börjar bli lack på ditt snack, skulle jag va värdelös?
HA,
Själv ligger du och sprattlar som en bebis i kuvös!
Sen finns det en flicka och hon har blivit dissad,
Dom säger det är mitt fel att hon blivit nerpissad..?
Skyll på mig och stämpla mig, fy fan va jag tar åt mig ;)
Seriöst, är du TRÖG, jag har fan inte rört dig ;)
lämna mig ifred nu, skiter i vad dom säger,
Sköt ditt egna skitliv, SO WHAT om jag var player?
Det är inte din business , så lämna det och gå,
Har du inte kommit över det så kom tillbaka om några år.

Men det är lugnt, lilla f*tta, jag förstår,
- För det kan inte vara lätt att bli dissad av sin idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0