Kommer aldrig glömma dig, Tossen!

 

 
Häromdagen satt jag och kikade igenom gamla foton och filmer på datan och hittade massssor av filmer på Boss. Älskade lilla Tossen, din tokiga lilla bus-grabb ♥Jag både skrattade och grät, han var en unik pojke som äger en stor del av mitt hjärta. Kikade på en video jag hade spelat in med honom då han sjunger med till sin favoritlåt, han är sååå lycklig, ingen kunde vara så glad som han :) Det går faktiskt aldrig en dag utan att jag tänker på honom, slänger ett par blickar på alla inramade bilder utav honom här hemma.. Så många minnen du gav mig, minnen för livet. Du & Ceros, vilket radarpar ni två var..
Hur ni höll på, ni lekte, ni gav varandra kärlek och trygghet och precis som syskon så gick ni varandra på nerverna och rök ihop ett par ggr.
Kan fortfarande se framför mig hur skamsen Boss blev efter era tjaffs, ålade sig närmare och närmare Ceros, sakta men säkert över golvet, tills han tillslut låg PÅ Ceros och tvättade hans öron..hehe :) Nog testade ni gränserna ibland men ändå var Bossen så beroende utav Ceros, som en liten svans på storebror :) Ni var bedårande även om ni kunde göra mig tokig ibland ;)
 
Ja det är viktigt att minnas dom fina stunderna tillsammans. Kommer aldrig nånsin glömma bort dig, plutten! Mammas lilla skitunge, så jag älskar dig!
Det blir en Bild-bomb :)
Går inte bara att välja nån bild av tusentals (bokstavligt talat) på denna underbaring!

Är så jädrans glad att jag har alla bilder & filmer kvar på dig och alla dina påhitt med Ceros, Noella eller bara för dig själv ;) Ja det var väl det jag hade på hjärtat litegranna just nu :) Nu ska jag väl försöka chilla en stund innan jag & Kimmie ska ut igen.

Take care!
 

Vila i frid, älskling ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Väldigt fina bilder! Fina Boss och vackra Ceros!

2013-07-29 @ 11:14:40
URL: http://arhamn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0