Lite hastigt :)

Halloj på er! :)

Nu var det fredagskväl då :P
Vad gör ni alla ikväll?
Jag är givetvis hemma med min lilla gofia :) <3
Förstår inte alls dom föräldrar som ständigt lämnar bort sina barn för att festa osv.. Jag förstod det inte innan jag fick Kimberly heller, jag har svårt att lämna mina hundar ensamma hemma liksom..
Givetvis är det viktigt att få egentid och få vara bara sig själv och inte konstant vara "BARA" mamma, även om mamma livet är underbart så är det även jobbigt vissa stunder :)
Men om jag var barnledig så skulle jag inte lägga tiden på att festa, jag skulle helt klart vila, chilla, bada och bara njuta framför en film i lugn och ro,typ (dock kan jag göra allt detta med Kimmie hemma också)

Jaja, det var väl egentligen inget speciellt jag ville just nu..
Har precis tagit en lång härlig dusch, lill-hjärtat sover <3
Nu ska jag mysa ner mig med mina underbara och kika på en film!

Btw, alla mina bilder ligger på luren & jag har inte ork eller lust att sitta och föra över heeela tiden så därför är det lite väl tomt på bilder här just nu :P

Ha en kanonfin fredag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0