Lite tankar bara

Nu har jag och lill-fisen varit på BVC och som alltid så växer hon precis som hon ska, fina barn :)
Hon ler och joddlar så att barnmorskan smälter, varje gång, hehe.. ;)
Nu har hon somnat om och ligger och ser så fridfull ut.

Satt och funderade lite på hur jag fungerar som person, alla upplevelser igenom åren har ju format mig,
På gott och ont.
Jag & Emma gick på kvällspromenaden ihop igår och pratade om allt mellan himmel och jord,
Smärtsamma minnen och härliga framtidsplaner. - Underbar tjej

Hur som helst så kom vi in på detta med kärleksförklaringar.
Personligen så blir jag rent ut sagt less när jag ständigt får höra 20 ggr om dagen,
- Jag älskar dig!
För mig blir det då bara ord som saknar betydelse.
Detsamma gäller även,
- Förlåt mig.
Jag är helt allergisk emot att man bara använder ord som sen inte speglas i dina handlingar.

Sen på kvällen när jag och Kimberly låg i sängen så får jag ännu en gång békräftat för mig vilken helt otroligt underbar pojkvän jag har och vilken fantastisk pappa lillan har!
Där är inga ord sönder tjatade så när han ger mig kärlek, när han säger dom fina orden så menar han verkligen det och hela min kropp blir varm, det pirrar såhär härligt i magen och att bara veta att JAG är den han älskar, det är mäktigt!
Jag älskar att jag älskar honom, jag älskar oss, varje sekund på dygnen.
Hade nog på ett sätt slutat hoppas på att verkligen hitta en karl som var bra för mig men samtidigt lever upp till det jag behöver i en kille.
Ibland känns det som vi två, vi är för bra för att vara sanna ;)
Är det nånting vi verkligen kan så är det att prata med varandra, om allt.
Ja, hela poängen med detta inlägg är väl bara att han gör mig så lycklig! ♥

Vi delar det finaste två personer kan dela, våran dotter.
Bandet man får till varandra är enormt!
Och hur tufft det än är att vara ifrån varandra det närmaste året så vet vi båda att vi kommer fixa det, tillsammans.
Det går inte att göra nånting åt att vi är separerade den största delen av tiden så det är bara att njuta av dom helg-permisarna vi får tillsammans och då gör vi det bästa av dagarna.
Ett år kvar, puh! Känns som en evighet men du är värd varje sekund av väntan!
Men du får mig att må så bra, du sätter alltid ett leende på mina läppar, hur bitter jag än kan vara ;) haha..
Ditt tålamod, ditt lugn, din röst och dina fina ord är mitt lugnande, bejb!
Vi saknar & älskar dig här hemma.♥   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0