Ont om tid ;)

Har inte riktigt tiden till att blogga varje dag, inte ens varannan, haha.
All tid går ju självfallet till Kimberly & hundarna ♥

Nu i helgen har lillans pappa varit hemma, underbart! ♥
Uh, saknar honom så grymt när han inte är hemma.
Har iaf firat honom som fyllde år nu i Lördags så vi åkte ut till hans familj.
Så Kimberly har träffat farmor, farfar, fastrar och kusiner :)
 
 

Pojkarna fick stanna hemma denna gång, bestämde oss lite i sista minuten att lämna dom hemma då Ceros inte alls varit pigg :(
Min älskade pojke, fy så rädd jag blev..
Men nu är han piggilin igen, som om han aldrig varit dålig, pust!
Tar det dock ändå väldigt lugnt med honom nu närmsta framtiden, vill inte överanstränga honom så han återigen blir dålig. Men han är min starkaste kringare!

Jaha, vad händer mer då..
Kimmie växer så det knakar :)
Så mysigt nu när hon börjar le och skratta med hela ansiktet, man blir ju helt till sig :)
Underbara fina lilla flicka, sååå mamma älskar dig!




Far & dotter, finns det nåt ljuvligare?
Mina fina älsklingar, ni är det bästa med livet, nu, då och föralltid ♥


Nu vaknar Kimmie så tack för mig :)
Ha det super i solen, alla fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0