Ingen rubrik

Ligger här i sängen brevid min fina sovande dotter.
Ibland är det fortfarande overkligt att hon är MIN dotter, jag är hennes MAMMA & att jag och Richard, tillsammans har skapat denna perfekta lilla människan. Otroligt är vad det är, inte sant? :)

Man förändrats när man får barn eller egentligen redan då man ser plusset på testet, så var det iaf för mig, allt förändrades, till något så mkt större, så mkt positivare och viktigt.
Mina prioriteringar tvärvände och jag såg över mitt liv på ett sätt jag aldrig tidigare gjort.
Hela livet förändras givetvis  och det finns ingenting jag är mer lycklig för än det!
Min underbara lilla Kimberly, om du bara kunde förstå hur älskad du är!
 

Har egentligen en hel del som jag skulle vilja skriva om eller rättare sagt, jag skulle vilja ställa en person ordentligt emot väggen. Så otroligt sjukt att jag nästan bara måste skratta åt det hela.
Men nu är det så att jag har lovat en person att inte göra nåt åt saken eller ens berätta vad jag vet.
Och är det nåt jag gör så är det att hålla mina löften, vad det än gäller eller till vem det än är.
Så jag skrattar bara lite utamattande åt dessa dåliga och något patetiska försök till att få nåt man aldrig kan få, typ :)
 
 

Jajjamensan.. Nu ligger jag och väntar på att min älskling ska ringa upp så vi ka ha vårat berömda kvälls-samtal på minst en timme :) Dock brukar det inte bli såhär sent men vad gör det?
Jag får ju höra hans röst och hans skratt!
Fina underbara karl!
Det finns ingen som dig, inte ens i närheten.
Vi saknar och längtar efter pappa här hemma, allihopa!

Nej gott folk, nu ska jag vila min nacke en liten stund,
som förövigt var/är ännu en symptom på mitt extremt höga blodtryck, att det aldrig kan gå ner?!
Nope, det går för fan bara uppåt!!
Sist nu i Tisdags var det bara ren tur att den läkaren tänkte att vi skulle kolla bara för att jag ändå var där,
Vilket resulterade i att hon beodrade mig att lägga mig ner, sprang iväg och kom tillbaka med medcin som jag fick ta på plats för att sedan sitta där med henne ca 20 min, lite småläbbigt är det ju när det är så pass högt att läkarna själv blir oroliga, jag vill bara veta vad problemet är.
Nu sist låg det på 188/120.
Men redan på torsdagen fick jag göra ett 24-timmars grejs, alltså ha på mig en blocdtrycksmätare nontop i 24 timmar här hemma, hela min underarm är blodsprängd, ont som fan gjorde det emellaåt och inte är väl det så konstigt när det tas var 20:e minut.
Aja, får se nu vad läkaren säger för såhär pallar jag inte må längre, jag vill vara pigg & kry ju!
Fast lite skönt är deet ju att iaf veta att det är därför jag blir så yr, trött, illamående, huvudvärken osv.
 
 

Nej nu blev detta ett på tok för långt inlägg!
Ha en fin kväll!

Nattinatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0